Wednesday, July 31, 2013

tiada tajuk..

tiba2 teringat perbualan dgn mak 3 hari lepas..
"mak..org nk p melaka..jumpa kawan"
"sapa??nk p jumpa budak tu lagi??"
*marah betul mak ni..hahaha..
"tak la mak..org p ngn kawan2..ramai2..
lgpn bdk tu dah xdak..hidup ka tak pon xtau la.."
"jgn ckp lagu tu...jgn benci org.."
"oke mak..boleh x ni??"
"p laa...tp habaq kt abg din dulu.."

*maap mak..TERmenipu...org xp melaka pon...
org p damansara je mak..
org ckp p melaka tu sbb org tau org akan balik lambat..
tapi...
mak nak tau tak..
malam tu org balik pukul 3..
abg din tunggu sampai org balik..
baru dia tidur..
hmm...
org serba salah...
org tau dia risau..
tp..
I'Allah org pandai jaga diri org..

last week..
aku msj kak chaq..
request something dr dia..
aku suruh kak chaq remove or block fb JANTAN tu..
then smlm kak chaq kol..
she ask me everythings..
malas nk cerita..
sumpah!!
tapi..
aku tau aku takkan boleh lari..
sbb...
jumaat ni aku akan bertemu mata dgn dia..
Aarghhhh!!
Tuhan,,,lupakan dia tentang persoalan tu..
aku dah penat..
yg lepas biarlah lepas...

*eh,rajin pulak aku hapdate mlm ni..
dan..
aku terpelik sikit..
sbb rating view blog aku meningkat..
aku rase aku xde publish kt mane2 pon..
ade peminat misteri ke??
hahaha..
biarlah..

oke lahh...
mission seterusnya...
packing duit raye..
bala tentera ramai..
tp duit raye limit..
10 sampul je..
mohon ade rezeki lagi sebelum raye!!
ahakzzz...byeee...

No comments:

Post a Comment