Friday, August 2, 2013

wordless friday

penattt!!!
mengantuk!!
tapi nak jgk hapdate...
cuma tak tau nk cakap psl ape..
hari ini..
utk kali ketiganya dlm minggu ni..
aku ke jalan TAR..
perabeh duit kate ko!!
mcm bnyk nau duitnye..
biarlah..
yg penting puas...

hari ini..
masuk ofis pukul 11.30 pg..
balik kul 2.30 ptg..
eh..bahagianya hidup..
hmm...
rezeki org tak same kan..
aku bersyukur..
tapi..
jauh disudut hati..
aku takut..
aku risau..
aku jauh tersasar dri bidang yg sepatutnya..
bukan kehendak aku..
tp entahlah..

aku tak nak sia2 kan apa yg aku dh belajar 3 tahun lbih tu..
tp aku xleh tolak rezeki yg Allah dh bagi..
aku redha..
andai masih ada rezeki aku dlm bidang tu..
aku teruskan..
andai tak..
biarlah aku dgn dunia sekarang..
penat jgk hidup dgn gaji yg fixed jee..
tgh bulan je semput..
lain la idup ngn mak bapak..
mkn tanggung berak cangkung!!
hidup kt kota laknat ni mana cukup kalo setakat 1.3 , 1.4 ni..
bkn nk riak..
tp aku dah rase..
nk2 spesies aku yg mmg xpandai nk manage duit!!
eh?tapi tu dulu la...
sbb dulu duit banyak melencong jeeee....
skrg tak lg...

i'Allah hidup tak kan susah selagi ko tak lupa Tuhan..
dan selagi kau tak lupa sape yg ade mase kau susah..
most yg aku kenal sblum ni..
mase dh senang,dah ade harte dpn mate..
lupe manusia mase kau merangkak mencari mase tgh sengkek!!
hey!!
teringat balik perangai kau..
jijik pulak rase..
harap2 dah berubah la..

hmm..
mengantuk!
tapi mls nk tido lg..
sbb..
klo tido awal,sure bangun pon awal..
esok masuk opis kul 2,so...tak de alasan utk aku bngun awal laaa..
terasa sedih bila xdpt sambut awal ramadhan..
otomatik..
xdpt jugak sambut syawal sesempurna org lain..
lumrah wanita!!

No comments:

Post a Comment