Monday, August 5, 2013

TUNAI

td akma wassap..
then aku terus teringat sesuatu..
30 JULAI 2013..
aku bernazar sesuatu dgn dorg..
dlm tempoh sebulan..
tp perkara tu semalam dah berlaku..
aiyaa...
xsampai sepuluh  hari pon..
dan ape yg berlaku tu..
janji aku kene puasa 10 hari..
ceit..
bile aku nk buatnye...
ngee..
xpolahhh..
yg penting xde la aku kene tggu 3 tahun baru leh potong rambut ni..
moral of the story..
jgn nk bernazar tak tentu pasal..
hikkkhookk..

3mlm lps..
xrase nk update entry..
tp terdetik nk bukak dashboard blog..
"1 comment waiting moderation"
klik..
then bace..
mase tu otomatik..
tgn ni menggigil..
bdn berpeluh...
tp sejuk..
mcm percaye tak percaye je..
dh la bru terjage tido..
aku rase mcm mimpi..
tp tak.
dgn tgn gigil tu aku bls komen..
mase tu aku negatif..
aku terase..
sbb care dye komen mcm tak suke blog aku bercerita 89% mmg kisah dye..
start pd tu..
aku nekad..
aku mmg dh xboleh nk ckp psl dye..
yela..
blog ni public..
sape2 pon boleh view..
mungkin dye takut respon org pd dye..
ape2 pon bia la aku mtk maaf kt sini..

smlm..
mase tgh berbuke..
hp aku yg ntah duduk mane hala bunyi..
mmg aku tak terpikir nk bukak mase tu..
sbb aku taw..
bkn msj penting..
skrg ni pon klo ade msj xpernah aku bukak on that time..
sbb besenye msj yg aku dpt dri celcom jerk!!
skt hati!
lps memenuhkan perut yg seharian kosong sbb puase ni...
ceewahh!!
aku amek la hp tu..
mase tu aku rase blur..
sbb sbnrnye aku dah pdm number dye dr contact list..
"cpt la update blog"
aku pelik..
then aku renung,kaji,pikir,perhati dan menganalisis segala data..
aku kenal number tu..
yela..
dlm hp boleh buang..
dlm kepala??
lain la kalo brekpes lunch dinner supper ko asyik mkn semut je..
semut panggang...
sedap jgk..
hahhaa..
dan start dari mase tu jgk..
mak aku asyik tengok aku je..
jeles la tu ayah xnk msj ngn mak!!
hahhahhaha..
eh,ade org sound suh masuk dapur la..
cite mcm tergantung lak..
bia la..
nnti sambung..
babaiii..

No comments:

Post a Comment