Tuesday, August 6, 2013

cemburu

sumpah!!
hari ni jeles sangat3..
jeles bile tengok org dapat pakai baju sedondon time raye..
jeles bile tengok org shoping same2..
jeles bile tengok mude2 dah pegang baby sendiri..
arrgghhh!!
kenape kene rase sume tu..
tidakkk...
harapan untuk aku rase best sume tu hanye senipis kulit bawang..
ngee...
sedih!!
berpeluang ke aku nk rase ade kt tempat mcm dorg??
xpela..
serah segala pd Dia..

hari ni..
aku dpt 2 wedding invitation..
yg satu tu mmg aku dah tawu..
housemate aku..
so..xla terkujat sgt..
tp yg sorg lg ni..
mmg betul2 xcaye..
classmate mase sekolah..
diam2 je..
tup2 dah nk kawen..
alhamdulillah..
betul2 ikut syariat..
rahsiakan pertunangan n hebahkan perkahwinan..
both of u..
tahniah..
smoge bahagia hingga akhir hayat..
kdg2 aku terfikir..
aku kawen lambat ke atau dorg yg kawen awal??
positif la..
dorg kawen awal..
aku xla lambat lg..
baru 18..
tapi..
jujur...
aku cemburu dgn korg..
korg dh dpt bahagia tu..
aku ni baru nk bangun balik..
baru nk cari diri..
baru nk perbetulkan mane yg kurang..
hmm..
xpela..

satu lg..
td view instagram..
sorg dri mmbe mase skolah dh pregnant..
comel!!
siyes..
aku betul2 teruja..
bkn ape..
aku mmg xramai kawan2 yg kawen awal..
so,bile ade sorg due tu..
mmg rase impress sgt2..
best nyeee..
malas la nk taip pnjg2..
bye lah!!

No comments:

Post a Comment