Sunday, August 18, 2013

KENAPA AKU?

Ya Allah...jujur hambamu ini penat dgn dugaan..dugaan yg tak putus2..kenapa aku?salahkah aku ingin merasa dicintai..salahkah aku ingin menyayangi seikhlas hati..aku akur dengan segala dosa lamaku..belum cukupkah hukuman yg aku lalui kini..aku cuma mengharap sedikit ihsan rasa dari dia..dari dia yg aku nanti..

Ya Rabb...andai benar dia memang bukan untukku..ambil lah dia terus dari hidupku..jangan buka jalan untuk dia kembali kepadaku..jujur aku masih menyayangi..tp andai hadirnya dia hanya untuk menambah luka dihati,jauhkan Ya Allah..cukup deritaku selama ini..aku lelah membina kepercayaan itu kembali..tp yg aku dapat hanya kecewa..dia datang dan pergi semahu dia..

Hari kehari hanya dia yg aku nanti..hari kehari..dia wujud dlm doaku..walau aku sedar segala duka derita yg dia beri,hatiku tetap begini..belum cukup kuat untuk membenci..Ya Allah..hapuskan segala rasa ini..aku akur..Kau hantar dia sebagai pemberi dugaan kpdku..tp aku mohon Ya Rabb,kuatkan aku..aku sedar mana mungkin dia jadi milikku..kerana dia abadi milikMu..dalam tak sedar,sebenarnya ada 'mereka' yg menjadi penghalang aku..

Dan hari ini..aku kembali akur bahawa dia kembali menjauh..bahawa dia kembali dimiliki..bahawa dia bertemu cinta sejati..

*sume cerita tergantung..xde kekuatan nk habiskan..jujur aku dh fedup dgn sume ni!!mati lg baik laa

No comments:

Post a Comment