Saturday, July 13, 2013

BIAR...

Alhamdulillah..hingga saat ini masih dikurniakan kawan2..memahami..syukur.mereka2 ada saat aku jatuh,saat aku perlu kekuatan untuk bangun..capital A : "dia dah update relationship baru"..haha..biarlah dia..hak dia..tp knpe bgtw aku?hmm...kate kawan..support la aku..jgn buat aku give up..aku dh xnk taw ape2 lg psl dia...cuma 1 aku nk taw..bila dia mati.aku harap ade la yg sampaikan.."ok la,lepaskan.lupakan..3tahun aku knl dia..dia bkn terbaik utk kau"...hee...aku tawuuu....

capital S : "ko ok ke dila?"...aku dah ok la..dh ade yg ckp dgn aku..biarla dia..hak dia.hidup dia.."mcm tu la..xpela.ko ade kwn2 lg..ape2 bgtw aku..lupakan la.'dak' tu pon dah ade pengganti..konvo aritu dia bwk..aku dgn 'tuuuttt' tgok je.."..haha..baik kawan..thank sbb kau dh xsebut name dia..ko memahami..

capital M : "teruk betul dia tu..sape yg dia nk sebenarnye??aku rase dia nk ko utk 3 tahun kt poli je..kn??" haaha..biarlah..hak dia..hidup dia.aku ok dh..."nafsu binatang betul la"...hahah..ko je taw kisah luar dlm kami..

capital P : "dia show off lg dila..aku nk perhati gak sampai bila..dulu dgn hg pon dia show off..last2 xkemana pon..mcm tu rupanya perangai dia..hg sabaq la..biaq dia nk buat apa.hg ada kwn2 lg.dh dok kl ni,kwn2 ramai kn..nnti nk keluaq hello2 ja..."...haahaha..biaq p la..hak dia..hidup dia..aku dh ok..thankz geng..

capital F : "dila!!!betul ke tu?" betul la...biarla..hak dia..hidup dia.aku dh ok.."hmmm..dah la dila..dr dulu lg dia asyik buat ko mcm ni..supposely ko dh lupakan dia..jantan tu mmg xguna.." aku serah semua pd Dia kt atas sane..=)

capital A.N : "sabar dila..aku taw dia buat lg..aku nmpk..kalo aku dh boleh lupakan ex aku,aku sure,ko pon boleh..."  ...biarla dia..hak dia..hidup dia..aku dh ok...Tuhan nk tunjuk jalan la tu..=)

capital T : "lepas ni klo ko kol aku nangis2 lg sbb dia,siap ko!aritu aku dh ckp,xpyh lyn dah..ko degill..."..dh jgn bnyk bebel.biarla dia..hak dia,hidup dia..aku dh oke..

MAK : "mak ckp last dah ni..JANGAN kawan budak tu lg..mak xmau dah! apa yg mak larang ni,ada la sbb tu.." oke mak..menurut perintah...=)

Kak Azza : "kak azza dh agak..dia kwn dgn ko tu ade sbb.sudah la dila..jgn ingt lg 'jantan keparat' tu..

Kak chaq : "jd lg??dah..cukup..ade jodoh ade la..xde,lupekan.." ok..tolong block fb dia ok? " nnti klo online aku remove"...


*buat mak, ayah, family, kawan2..terima kasih sbb masih ada disisi..doakan insan bernama ADILAH BINTI OTHMAN ni kuat dlm menghadapi semua ni..

No comments:

Post a Comment