Friday, July 5, 2013

WEDELIA..

                                                                BUNGA INI..^_^

ni entah entry yg ke berape asyik pasal kau je..
kalau bosan,tak perlu baca..

hari ni rase mcm tak sedap hati..
entah,knapa?tak pasti..
tp mmg kuat sgt ingatan pd dia..

kenapa kau perlu igt dia yg dh buang kau jauh dr hidup dia?
rindu ke? entah,mungkin...
tapi kau simpan la perasaan tu jauh  dlm hati..
sbb tak guna berkasih pd yg tak sudi..
secepat tu ke kau lupe perit yg dia bagi..
aku bkn lupe tp aku jgk manusia..
manusia yg punya hati..

bila aku dh sayang,aku sayang sepenuh hati..mcm mana aku nk buang?
kenapa semalam aku dpt lalui sedangkan hari ni??
fikiran aku penuh dengan bayangan dia..
sampai bila?
mungkin dia dah bahagia walau kau tak ada..
tak,bukan mungkin..pasti!!aku sangat pasti..

hati,kau tak penat ke?
simpan perit yg entah bila akan berakhir..
mampu ke kau terima org lain dlm hidup kau?
kau perlu terima hakikat..
dia tak sayang kau lagi..
knapa susah sgt kau nk faham???
sbb aku sayang dia..

Allah bagi jalan mcm ni kat aku..
aku takkan persoalkan tapi aku mohon kekuatan..
berdiri stabil walau dia tak disisi aku..
dia masih ingat ke dgn kau?
dgn kenangan yg pernah korang cipta?
kau asyik fikir itu ini?
tapi dia mungkin tak langsung fikir pasal kau..
knapa kau susah sgt nk faham??
sbb aku perempuan..die lelaki..
hati kami berbeza…

tau kau dh cube..tapi cukuplahhhh!!
bagi peluang dgn diri sendiri..
kau doakanlah dia dari kejauhan..
cinta satu pengorbanan kan?
biar dia bahagia dgn cara dia..

dia mungkin xharap kau lagi dlm hidup dia..
bukan mungkin..tp pasti!!
walau apa skali kau rasa,biarkanlahhhh..
dia bahagia..
ye,pastinya bahagia..

tapi tanpa kau..

No comments:

Post a Comment