Monday, July 8, 2013

dila...u should try!!!!

Ya Allah...
aku nampak bahagia dia..
aku tahu dia gembira..
maka dgn itu Ya Allah...
aku memohon, aku merayu, aku meminta..
Kau berikanlah aku kekuatan untuk melupakan insan itu..
insan yg telah banyak mengajar aku sakit pedih hidup..
tutupkan hati ini untuknya..
walau dia tak pernah terdetik untuk kembali kepadaku..
hapuskan dia dr ingatanku..
beri aku kekuatan untuk tidak berharap padanya lagi..

dan dr saat ini...
aku akur Ya Allah...
aku harus beri peluang untuk diri sendiri..
bukakan hatiku untuk dia yg menantiku..
buka jalan untuk kami Ya Rabb..
buka hatiku untuk cuba menyayanginya..
lembutkan hatinya untuk menerima segala kekuranganku..
ikhlaskan kasih sayang antara kami..
hindarkan kami dr perkara yg tak sepatutnya..
kekalkan kami dgn jarak hubungan sebegini..
aku mohon..

aturkan sebaik2 perancangan untukku..

No comments:

Post a Comment