Friday, July 12, 2013

tulus..

Aku mungkin xtahu apa2 lagi tentang kau..
Tp dari cara mereka2 menyokong aku..
Aku pasti...
Dan sangat pasti...
Ada sesuatu yg aku xtahu..
Biarlah aku xtahu..
Walau disudut hati..
Aku tahu kau mentertawakan aku..
Ketawalah..
Sepuasnya..kerana aku tahu,satu hari nanti..
Kau akan terfikir..
Apa yg telah kau lakukan..
Bukan untuk berdendam..
Tp percaya lah..
Balasan Tuhan itu ada..



Jangan terlalu bahagia bila kau sendiri tak pasti..
Tak pasti adakah setiap apa yg mengalir dalam darah kau itu halal..


Ya Allah,aku bersyukur dgn setiap dugaan yg hadir ini..
ikhlaskan segala lisanku...
Seiringkanlah lisanku dgn setiap bicara hatiku...
Kau maha mengetahui..
Kau maha mendengar..
HambaMu ini mohon kekuatan untuk kembali bangkit..
Istiqamahkan diri ini dgn setiap kebaikan yg aku lakukan..
Semoga dgn kesakitan ini,mampu menghapus segala dosa2 lalu..
Aamiin...

No comments:

Post a Comment