Tuesday, September 17, 2013

si kecil itu..

tengah layan perasaan dalam bilik..tibe2 datang sikecil mengganggu...

huffaz : mak teh sedih te??

aku : *senyum...a'ah,mak teh sedih..

huffaz : tenape mak teh sedih?

aku : kawan mak teh 'mati'..

huffaz : ooo....*trademark dye*...adek amek syisyu *tisu* lap mak teh ea..

aku : *senyum..pandai budak ni..

huffaz : *lari kuar konon nk amek tisu sambil jerit...ayah..mak teh sedih!

aku : oke,kantoii....


walau sikecil ini belum memahami apa2,belum tahu apa itu kecewa,belum tahu apa itu rasa sakit ditinggal,tapi dia tahu aku tengah sedih..

kau!jawab lah...jgn buat aku tertanya.aku penat.berkali aku pesan.bila aku buat salah,betulkan aku..bukan tinggalkan aku..even kau nk tinggalkan aku,susah ke nk bgtau.kenapa mesti buat aku tertanya2..

bukan setahun dua kau kenal aku..tak kan sikit pon kau tak boleh hargai perasaan aku..

No comments:

Post a Comment