Friday, September 20, 2013

hati bermonolog jasad

'dila..kau oke?'
aku tgh sakit..
kau duduk diam2..

'dila..kau kenapa?'
aku kata diam!
jangan banyak tanya..

aku sedih..
aku kecewa..
selama aku ada disini..
disisi dia..
cuba untuk jadi teman terbaik..
tapi dia tak pernah hargai..
sekalipun tak..
mungkin dia tak pernah tahu aku wujud..
kalau kau kenal aku..
kau pasti tau betapa pilunya hati aku..

'lepaskan dia'
tapi..
'no!just let him go!!'
tapi...
'kenapa??kau tak mampu?'
sebab aku sayang dia..
ya..aku sayang dia...
so...what??
'he doesn't need u dila..'
tapi...
'kau kata dia tak pernah hargai kau..'
'mean dia tak sayang kau..'
'dan sesungguhnya dia memang tak perlukan sampah mcm kau..'
'so..tolong la biarkan dia pergi..'


*maaf...aku perlukan tempat untuk meluah..
untuk bercerita..
ini tempat aku..
kau..
andai kau baca coretan ini..
memang untuk kau..
kalau benci..
tolong tekan pangkah dihujung screen...
dan tolong jangan lawat blog ini lagi..
sekali lagi..
tolong mati dalam hidup aku..
tolong mati dgn kata2 manis kau..
"datang untuk berubah?"
huh!!!

No comments:

Post a Comment