Sunday, June 23, 2013

bagi aku peluang..


dulu, aku pernah buat keputusan..
keputusan untuk pergi selama-lamanya dari dia..
aku sangkakan aku dapat bertahan..
aku rasa aku dah cukup kuat..
aku rasa dah cukup hebat untuk lawan perasaan aku..

ternyata aku silap..
semakin jauh aku pergi, semakin dekat dia dengan aku..
semakin aku cuma melupakan dia, semakin aku ingatkan dia..
aku gagal lawan perasaan aku sendiri..
aku tewas!

aku pengecut..
aku penakut..
aku takut nak luahkan perasaan aku sendiri..

aku sedar, banyak perkara yang akan terjadi..
dan disebabkan itu, aku ambil keputusan untuk pergi jauh..

ah, aku memang kalah!
kalah dengan diri sendiri..
apa lagi aku boleh buat?
aku dah tak boleh patah balik..
walaupun baru sekarang, aku dapat kekuatan yang aku cari..
dah terlambat!

terlambat!


*lemah aku dipijak, santun aku dibaling..

No comments:

Post a Comment