Sunday, June 16, 2013

he's no longer available..




Mendapat tahu dan menerima dari dulu. Kami tidak pernah ditakdirkan bersama. Percubaan yang gagal hanya selama 3tahun....dan dia akan menyusuli yang lain-lain bersama kehidupan baru. Perpisahan kami atas dasar satu hati yang terluka. dan saya tahu kini dia bahagia. Itu memang selayaknya untuk dia. Saya tidak pernah membenci atau berdendam. Marah juga sudah hilang. Perjalanan kehidupan antara kita berakhir tatkala kamu menjadi milik yang lain. Memori  4 tahun lalu akan saya pahat dalam ingatan. Cinta saya tidak pernah padam dan hilang. Air mata dan sejarah antara kita telah saya kunci dalam peti yang saya akhirnya lempar ke lautan. Biar ia pergi bersama kebahagiaan kamu..3 tahun kita cuba mengemudi bahagia. Dan kita tewas pada keegoan kamu dan saya. Kamu seharusnya bahagia.


** sentiasa mendoakan kamu bahagia bersama dia.

No comments:

Post a Comment