Saturday, June 15, 2013

KAU YG KAT SANE..

haiii,

actually aku tak tau samaada kau still singgah atau tak blog aku ni. bace atau tak segala isi hati aku lepas ape yg jadi antare kite. ni je care aku nak berkomunikasi dengan kau tanpa ade pihak yg halang atau terase. tanpa seorang pun tau aku tuju untuk siape luahan rase ni kecuali kau..

dah lima bulan berlalu. dan selame tu jugak la kite jarang contact. dah mcm org asing. ibaratnye mcm tak penah kenal sblm ni. jumpe pun sekali sekale tu jela. Itu pun bersebab. belum puas hilang rindu, kite pisah semula. cume dpt amek tahu psl kau dr jauh. itupun kalau kau ade update. kalau takde,aku diam jela..
kau nak tau? setiap hari aku akan pastikan aku bukak fb and whatsapp kau takut2 kau ade update. mungkin macam menakutkan. yelaa ni dah dikire stalker kan? tapi tu je cara aku boleh tau psl kau. sihat ke tak. ape yg kau buat hari ni. dan setiap kali tu jugak aku doa kau sentiase bahagia. tak pernah putus. aku mengaku mulut aku kdg2 jahat. mtk jd yg bukan2 pd kau. Tp percaye la. Dalam hati aku sentiase harap yg terbaik untuk kau..

jujur aku teringin sgt nak contact kau. Tanye kabar kau. Tp aku takut. aku takut dgn layanan yg bakal aku dapat nanti. Kdg2 sedih jugak bile kau layan aku macam takde ape2. bukan sekali due tp selalu jadi bende yg same. Entah  nape aku still berharap. aku tau aku bodoh. tapi aku tak boleh nak tipu diri aku sendiri. aku betul2 rindukan kau..

aku bukan tak cube bahagiakan diri aku sendiri. gembirakan diri. semua bende aku buat. aku busykan diri, aku layan movie, aku tengok fevret channel aku smpai due tige pagi, but at the end of the day kau jgk dlm ingatan aku. pasti akan ade rase kosong dlm sehari aku. aku nak kau..
kau tau tak sume ni susah untuk aku hadapi. setiap hari aku kene ingatkan diri aku untuk sentiase kuat. tapi sampai bile? setiap hari aku kene pujuk diri untuk tak ganggu kau, kehidupan kau, tahulah kau yg aku dah xberdaya lg nak buat semua ni. aku cume takut aku jatuh dan xkan bangun lg..

weh, kalau kau bace luahan rasa ni, aku just nak kau tahu aku rindu sgt kat kau. rindu yang teramat dan xpernah berhenti. aku dah penat tipu diri sendiri, org sekeliling aku. aku dah cube wei, tp kau tetap dlm ingatan dan hati aku. aku bukan tak cube terime org baru tp aku tak boleh. dr aku sakitkan hati org lain, better aku sendiri yg sakit. aku tak sanggup nak hancurkan hati org lain semate mate sbb sayang aku hanye dan masih untuk kau..

kau nak tau, dr hari pertama aku kenal kau sampailah saat aku tulis semua ni dan mungkin sampai bile2, kasih, sayang serta cinta aku pd kau tak pernah akan pudar. tak pernah sekali pun aku lupekan kau. Tak pernah sekali pun aku ade org lain selain kau. percayalah hanya nama kau yg sentiase meniti di bibir aku. aku tau aku bukan la sesiape dlm hidup kau, tapi kau sentiase seseorang bg aku. seseorang yg istimewa, yg terindah pernah hadir dlm lipatan hidup aku. aku rindu nk panggil kau ‘abg’ ..

salam sayang dr aku untuk kau disana…


No comments:

Post a Comment