Monday, June 24, 2013

JANJI KE LAUT...


aku biarkan curahan air itu basahi aku. lemaskan aku. aku biarkan ia mengalir ke setiap inci tubuh aku. dengan harap segala sakit, pedih, dendam itu mengalir turun sama kotor tubuh. harapan yg besar. dalam..sangat mendalam..

sandar.. duduk aku berlapikkan marmar kuning itu. dalam sejuk curah air, terasa hangat pipi kesan air mata yg jatuh. tangis yg kini saban hari jadi teman aku.tiap kali perlakuan kau aku ingat.air mata aku seakan dipaksa keluar.. aku simpan balik senyum. tak mampu. sungguh aku tak mampu..

aku lelah.. berjalan sendiri tanpa ada tangan yg sambut.. meniti kisah hidup tanpa ada teman..jauh sudah aku jalani hidup ini sendiri. cuma memori semalam sebagai peneman. untuk buat aku berdiri seperti mereka yg lain.walau hakikat nya aku tak pernah mampu berdiri..

bangun untuk melihat sisi aku yg kosong....hmmm....pedih.sakit.seksa.segala rasa jadi satu..biarlah..dugaan utk aku memang maha hebat.apa khilaf aku pd org.sehingga balasan yg aku dapat dari kau..


aku tahu kau akan datang. singgah untuk melihat seketika..aku pasti kau tak merasa. pedih bila ditinggalkan mereka yg kau sayang..

#MAAF APA YG PERNAH AKU KATA,KAU TAK PERNAH AKU LUPA..

No comments:

Post a Comment