Tuesday, October 1, 2013

octoberr????

dah masuk oktober..
how september???
hmm..
tetap mengecewakan..
tapi tak sesakit jun dan july..
ape yg aku harap??
haruslah sesuatu yg menggembirakan..
menyenangkan..
boleh dapat ke?
hentah lahh..

semalam borak lame dgn mak..
mcm2 aku cerita..
mcm2 yg aku dapat..
aku ingt pesan mak..
apa2 pun terus bgtw mak..
segalanya aku cerita..
juga hal itu..
pesan mak aku..
positif!!
hah..
lain xde ke??
aku ni payah nk positif..
satu lg mak ckp..
dulu pandai2 amik risiko kawan balik buat apa??
skrg tanggung la risiko tu..
ye mak...
doa baik2 sudah la mak..
mak tolong doakan..
"kalau dia bukan jodoh ceq..
doakan dia jauh dari ceq cara yg baik.."
mak perli..
ouchhh!!
pedih...
"tak kan mak ja kena doa...
usaha sendiri jugak la..
buat istikharah"
makkk..
ceq belum cukup alim laa...
"hg ingat istikharah tu untuk org alim ja??
istikharah tu jalan yg Allah bagi..."
oke3..
menurut perintahh...

bila dah tenang..
dalam tepon pon aku boleh luah sumenye kt mak...
tp knp bila depan mak..
yg mampu aku buat...
menangis,teriak dan melalak serta yg seangkatan dgn nya...

untuk kau..
aku tak tau nk cakap ape lg..
penghujung 9 aku sgt2 tak baik..
aku harap kemunculan 10 penuh dgn senyuman..
tapi..
boleh ke aku dpt..
hanya dari kau..
sebab..
penentu mood aku baik atau tak hanya kerana kau..

aku nk kembali ke laman social..
tp aku takut...
takut nk hadap kenyataan..
takut melihat benda yg aku tak hingin..
segalanya takut..
ya!
aku memang penakut!!


bismillahirrahmanirrahimm...
bismika Allahumma Ahya Waamutt...
Aamiinn...

No comments:

Post a Comment