Sunday, April 21, 2013

perpisahan????



merenung garis masa, saat dan detik yang berjalan...terus tanpa henti..tanpa menoleh kebelakang lagi..semakin meninggalkan kami..saat itu, baru aku tersedar hanya tinggal berapa waktu sahaja yang ada untuk kami mengakhiri penghujung semester ini...

dan saat itu juga menandakan bahawa aku dan mereka hanya tinggal berapa ketika sahaja untuk bersama..
jauh perjalanan kita bersama..sudah banyak juga yang kita lalui bersama..benar kata orang,semakin lama kita bersama,semakin banyak kenangan yang tercipta dan semakin susah untuk kita saling melupakan..

aku tersedar yang aku selalu alpa bahawa satu saat yang pasti, kita tetap akan berpisah..dan baru kini aku sedar bahawa detik itu semakin hampir..dekat sangat...hingga aku rasa teringin sekali untuk undurkan masa agar tiada air mata yang akan bergenang lagi..

selepas ini...siapa ingin aku rujuk andai ada rajuk dihati??siapa ingin kembalikan senyumku andai ada gelisah dihati??pada siapa lagi harus aku mengadu segala resah dijiwa??kini,aku akur...setiap pertemuan pasti akan hadir perpisahan...

p/s : saya sayang kamu semua...=(

No comments:

Post a Comment