Friday, May 23, 2014

me HEART u..

kita sering diuji..
tapi kenapa..
kita tak cuba menguji seseorang?
kenapa..
mungkin takut dgn jawapan..
yang bakal keluar dari mulutnya..
atau mungkin takut dia akan menyakiti kita..
atau mungkin juga..
kita takut jawapan yg bakal keluar..
bukan jawapan yg kita mahukan..
mungkin ya..
mungkin juga kita tak mahu mengeruhkan keadaan..
entahlah..
kadang-kadang hati ni susah untuk ditafsir..
yg sering berlegar dikepala..
persoalan yg sukar nk temui jawapan..
apa yg penting..
kita kenalah sentiasa mencari..
kebahagiaan dalam setiap perhubungan..
supaya hubungan yg dibina kembali itu..
tak mudah bosan seperti dulu..
kata orang..
tak indah kalau hubungan sentiasa bahagia..
tapi tak pada aku..
aku cuma mahu bahagia..
aku penat terluka..
aku letih diuji..
aku lelah dengan dugaan..
kerana satu ketika dulu..
segalanya aku dah lalui..
apa yg aku mahu kini..
hanya bahagia..
hanya senyuman..
tapi siapa aku untuk aturkan yg indah saja..
jadi seharusnya..
aku dan dia sendiri..
perlu pandai jaga hubungan..
jangan sakiti aku..
dan aku cuba takkan sakiti kau..

No comments:

Post a Comment