Tuesday, December 17, 2013

Lagi dan lagi..

Malam ini...ya!aku rasa hubungan ini kembali teruji..
Dimana salahnya..
Siapa puncanya..
Entahlah...
Letih memikir..
Sampai bila..
Apakah penghujungnya...
Menangis...
Lagi dan lagi..

Hati ini tiba2 rindu..
Rindu pada cinta dahulu..
Cinta yg tiada pernah ribut..
Hatta hujan sekalipun..
Rindu pada dia si penjaga hati..
Tapi aku akur dengan ketetapan..
Mungkin tiada jodoh..
Dia terlalu baik utk insan sekotor aku..
Muhammad Azri..
Dia sejarah..
Yg tak mungkin aku berpaling kembali..

Sekarang..
Cinta hati berganti..
Sayang aku hanya pada dia..
Cinta aku abadi utk dia..
Walau badai menghempas bumi..
Takkan sekali aku mengalah..
Terkadang terasa seperti mahu rebah..
Bila terlalu banyak rintangan utk kecap bahagia..
Kenapa harus aku yg lalui..
Sakitnya sendiri menanggung..
Duhai sayang..
Datanglah..
Hapuskan egomu..
Jujur..
Aku sentiasa mahu kamu..
Hanya kamu..
Mohamad Haikal..

No comments:

Post a Comment